OMG!!!

Jag har inga ord att beskriva future music festival!!! Det var sååååå sjukt grymt!!!!!!! Jag skulle träffat några där som jag trodde var mina vänner...men oj så fel man kan ha. Efter 3 timmars letande så gav jag upp för de var aldrig där de sa att de skulle vara. Och oj så mycket roligare det blev när jag slutade leta. JAg fick se PSY och Gandamstyle!!:D Och
 
Det första som jag hittar är ett skumparty!!! Det var skum överallt!!! Sjukt kul! Jag hade tyvärr min finaste klänning på mig så jag ville inte förstöra den, men jag gick in och "badade" benen i alla fall. Och kastade lite skum hehe! Jag har alltid viljat gå på ett skumparty! Sjukt att det fanns där. När jag hade skummat färdigt så gick jag till ett stort tält och dansade lite där. Sedan gick jag till den största scenen. Det var någon typ rappare som jag aldrig har hört talas om där. Men han var rätt bra så jag stannade. Efter rapparen kom en annan typ DJ..Hardwell. Han var också grym och jag dansade sjukt mycket! Han spelade i en timme ungefär. Sedan var det AVICII som skulle spela! HERREGUD VAD DET VAR GRYMT! Jag har inga ord att förklara hur jäkla bra han var!!!!!!!!! Jag visste att det skulle bli grymt, men inte så grymt! Jag var typ i en dröm och det kändes som att allting bara försvann! Det var bara att dansa, hoppa, sjunga med och njuta av ögonblicket! Jag vet inte hur man lägger in videos...tyvärr!!! Annars hade jag lagt upp massor av videos så ni skulle förstå hur jäkla grymt det var! Är svårt att få känslan med bilder..men jag har laddat upp en video på facebook så ni kan kolla där om ni vill ha lite känsla. Men här får ni bilder från bästa konserten någonsin!!! (jag tyckte att Håkan Hellström och Madonna var grym, men det är ingenting mot vad detta var!!!! SORRY!)

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback