Onsdag!

Hejhopp!
 Jag känner mig så duktig. Idag var jag tvugen att gå upp tidigt trots att det är min lediga dag för att det kom några snickare som behövde ha tillgång till mitt rum för att gå upp på taket. Kan säga att det var segt och jag var trött eftersom jag gick och la mig rätt så sent igår....igen....23.15 är iofs inte allt för farligt! Men ska bli skönt att sova ikväll ;) När jag var uppe så blev det en morgonpromenad på ca. 40min. Det var skönt och sen lite magträning. Jag är så grymt nöjd över mig själv för vågen visar hela tiden förbättrade resultat. Iförrgår vägde jag 66kg..idag 65.5! Var sjuuuuukt länge sedan jag var nere på en så låg vikt. Grym är jag!!! Sedan blev det frukost, en lång och varm dusch och nu så sitter jag i sängen och väntar på att vi ska åka och shoppa lite presenter. Jag måste hitta något till min älskling och mammi. Är svårt! Vill att det ska vara något speciellt. Sedan åker jag nog till stranden för ska bli 34grader idag och då orkar man inte göra så mycket. Var också ett tag sedan jag var på stranden så det kan bli skönt att relaxa lite.
 
Hoppas att ni får en toppendag!!! Puss från mig! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback