Snabbis!

Hej! Jag ligger nu i soffan med en milkshake, en filt omkring mig, tv:n är på och kvalet till F1 ska börja om 10 minuter. Kan knappast bli bättre. Ute så ösregnar det och det är verkligen en riktig innesittardag idag. I morses så var vi allihopa på ett möte med en tjej som kanske ska ta över min plats i Maj. Hon var trevlig. Sedan gick jag och C på promenad genom en stor trädgård och vi såg ett hus där de hedrar omkomna i world war 1 och 2. Det var ett sjukt fint hus och vilket utsikt. Jag har också hunnit med att se en aktion. De skulle sälja grannhuset och det var verkligen en riktig aktion. Man räckte upp handen när man ville bjuda och tillslut var det ingen som bjöd över och *KLAPP* Grattis huset är ditt. Det var en gammal dam som bjöd 685 000dollar. Det blev slutbudet. Men det kändes typ som att de försökte sälja något mindre viktigt typ en tavla. Kändes inte så seriöst men det är så det går till här tydligen. Konstigt.
 
Bilder kommer i nästa inlägg.....kolla gärna in lite senare! PUSS.. För nu blir det F1!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback