Sömnig!

Dagen blev inte riktigt som planerat. Men det är inget negativt, jag har haft en väldigt bra dag. Började som sagt med promenaden. Sen klockan 13.00 åkte vi till ett shoppingcenter som låg precis brevid en flod. Var sjukt fint men tog tyvärr inte med kameran så kan inte visa bilder :( Men nästa gång ska ta kort, jag lovar!
 
Sedan spelade jag tennis med James och två av hans kompisar som jag inte kommer ihåg namnen på. Det var kul! Skönt att umgås med lite yngre människor emellanåt. Och de är supertrevliga så det är ju ett plus! De frågade också om jag hade hört talas om en festival som är här på söndag, kallad "Future music festival" där AVICII ska spela. En av deras vänner kunde inte gå så om jag ville skulle jag kunna få köpa den biljetten av kompisen. Så jag pratade med C och A eftersom det är A's 30års dag och kalas den dagen men de var väldigt positiva och sa att jag fick gå om jag ville. Så på söndag blir det festival!! Ska bli sjuuuuukt kul!!!!! :)
 
Nu ligger jag i sängen och ska sova. Har varit sjukt varmt idag med och det tar på krafterna. Så blir skönt att krypa till kojs. I morgon är det jobbdag igen. Hoppas att det blir en bra dag trots att det ska vara minst lika varmt i morgon.
 
pUss från mig!!!
 
 

Kommentarer
Anki säger:

Hej snygging:) Vad fin du är.

2013-03-06 | 21:26:35
Anki säger:

Hej snygging:) Vad fin du är.

2013-03-06 | 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback