Aerosmith!!!

Jag har inte gjort så mycket sedan i onsdags. I torsdags var jag med W och vi var ute nästan hela dagen för det var fint väder. I torsdags hade var det min 100-dagars dag här i Australien. Det kändes lite coolt ;) hehe! Det var också bästa systers födelsedag. Glad att hon gillade alla kläder som jag skickade :)
 
Igår var det fredag. Jag åkte till stan för att fixa Hennings UGGs och försökte hitta en studentpresent till älskling, och jag lyckades faktiskt med båda sakerna. Jag är sjukt nöjd! :D :D :D Hoppas att både Henning blir glad och att min underbaraste älskling gillar UGGs/studentpresent :) Hehe! Men det tror jag! :)
Sedan på kvällen tog C ut mig på stan. Vi mötte upp C's syster och en annan vännina till dem och vi hade mycket trevligt. Vi åt kinamat i ChinaTown, sedan gick vi till några olika nattklubbar. Det var tyvärr inte så mycket folk ute på stan så var ingen stans att dansa så vi satt och hade trevligt. Det roligaste på hela kvällen var när vi "snodde" ett rött band och "spärrade" av vårt bord med den ;) Vi kände oss väldigt speciella och alla gapskrattade. Det röda bandet var egentligen ett skydd för DJ'n men han tyckte bara att vi var roliga när vi tog det till vårt bord ist ;) Hehe! Jag har tyvärr alla bilder på mobilen och min mobilsladd har slutat att fungera. Ska fråga A och C om jag kan få låna deras när de kommer hem :)
 
Ikväll så ska jag och Rachel gå på AEROSMITH @RodLaver Arena!!!!!!!!!!!! Det kommer bli sååååå grymt! :) Det kommer vara jag, Rachel och "gamlingarna" ;) Men vad gör det?? Tror verkligen att det kmr bli grymt. De har såååå sjukt många bra låtar. Min favorit är "Dream on". Och jag är säker på att de spelar den ikväll. Efter konserten vet jag inte om vi ska gå ut eller om vi ska hem. Det får kvällen avgöra. Men innan konserten så ska jag hjälpa A och C med förberedelserna inför W's 1års kalas :) De är och handlar saker just nu och jag slappar framför TVn :)
 
 
PUss från mig! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback