Ännu en fin dag!

ÅÅh vad härligt det är när man tittar ut och solen skiner ännu en dag. De senaste två månaderna har jag inte varit så bortskämd med sol och värme, så jag njuter extra mycket de dagar som solen faktsikt är framme :)
 
Idag är det onsdag och jag är egentligen ledig, men jobbar idag istället för i morgon. Så idag ska jag och W åka till Williamstown och gå på Mini Maestros. Det kommer bli roligt att sjunga lite sånger och träffa andra barn. Sedan blir det nog lunch med Liza och Thomas i solen innan vi åker hemåt igen.
 
I morgon ska vi åka till Queensland och det ska bli sjuuuuukt skönt att kunna gå i sommarkläder igen!!!! Jag ska verkligen jobba på min bränna för vill vara brun, blond och fin när jag kommer hem! :D Tror jag kan lyckas med det för jag ska pressa ;) hehe! Men ska vara försiktig också :) Men jag fryser nästan konstat 24/7 här så det ska bli skönt att svettas lite ist.

Idag är det exakt två veckor kvar tills jag åker hem! 14dagar! Denna veckan har flugit iväg och i morgon blir det att åka iväg, och poff så är det en vecka kvar, och sen poff sitter jag på flygplanet. Men som sagt, jag känner mig färdig här nu och är redo för att åka hem. Jag har verkligen haft det bra här, är inte det, är bara det att jag saknar vissa såååå sjuuuukt mycket!!!
 
Nu ska jag kolla till min potatis och purjolökssoppa som står på spisen. Det luktar MUMS! :D Blir spännande att se vad A och C tycker om den ikväll. De har aldrig ätit den soppan förut, men jag älskar det så hoppas att de gillar det också :D
 
Puss från miiiiig! <3
JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback