Lugn start på dagen!

God förmiddag alla goa och glada. Idag har det börjat lugnt. W sov tills brevbäraren kom och ringde på dörren och slog igen dörren, bra jobbat postman! :(
Nu så leker vi i köket och det är mysigt. W försöker ta fram alla kastruller och skålar som finns i köket ;) haha! Han älskar sin gå stol iaf så han kan tillbringa mycket tid i den. Det är roligt att utforska tror jag att han tänker :)
 
Idag har jag inte planerat så mycket mera. Det är underbart fint väder ute så vi ska tillbringa mycket tid utomhus tänkte jag. Man får passa på och det är roligare ute än inne, och frisk luft skadar aldrig :D
 
Dagens lite trötta Pauline! :)
PUSS FRÅN MIG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback