Onsdag!

Hej igen!
Jag glömde helt av att skriva igår men ska göra en kort beskrivning. Playgroup 10-12, sedan lunch, sova för W, hänga tvätt och sen mötte vi Liza och Thomas igen för en promenad och lek på lekplatsen :) A kanske skulle få biljetter till inspelningen av X-factor @Rodlaver arena men det blev tyvärr inte så, men det var snällt att han försökte :) Så blev en lugn kväll.
 
Idag har jag och C åkt och skrivit ut W's inbjudningar till hans 1års kalas och fixat lite med dem. Sedan kom en granne och frågade om jag ville med till Yarraville för att fixa en present och sen träffa några av hans kompisar så det gjorde jag. Var borta ett par timmar men blev sen trött och åkte hem igen. Nu väntar jag på att mamma ska logga in på skype så ska vi prata. Det ska bli riktigt mysigt. Hoppas att jag kan skypa någon mer gång med pappa också. Det var riktigt kul att se och prata med honom också. SAKnar hela min familj jättemycket :-/ Men snart hemma :)
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och snart sova. Är jättetrött efter en lång men rolig dag!
 
Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback