Redo för en ny vecka!

Då var det söndag igen och min näst sista jobb vecka börjar i morgon. Känns både skönt, men också lite vemodigt för att jag längtar efter min familj, men jag gillar verkligen Australien. Men det som är bra att veta är att jag kommer ha möjligheter att åka tillbaka om jag vill :D Det gör att jag känner mig lugn och ser fram emot att träffa alla igen! Pappa, Anton, joakim, olivia, malin, molly, anna, mamma och alla andra i min familj. Det kommer bli ett mycket kärt återsende.
 
Idag har jag inte gjort mkt alls. Sov länge för var ju som sagt på konserten igår. Och det var AWESOME!!!! Sedan gick jag och Rachel och dansade lite, men det var inte så kul så åkte hem. Men stannade uppe sjukt länge för att skriva med älskade för att det var lite konstiga saker. Men inget som rörde oss utan andra saker så var skönt att prata lite med honom. Så jag sov länge i morses/förmiddags. Och när jag gick upp så kände jag för att röra på mig lite så blev en powerwalk till WIlliamstown. Sedan tog jag tåget tillbaka till Spotswood. Det tog en timme att gå dit :) När jag kom hem igen blev det frukost och nu åt jag precis några mackor.
 
Blir en jobbig jobbvecka med sena kvällar denna veckan för att vi ska åka till Queensland på torsdag. Och när vi väl är där så får jag slappa lite vilket kommer vara en bra belöning för jobbet måndag-onsdag. Ser verkligen fram emot det :) Kommer vara bra väder där också så kommer jobba hårt på min bränna!!! :D
 
Ska snart släcka men först ska jag kolla färdigt på filmen jag kollar på. Nu ska jag kämpa sista tiden!!!! :D 17dagar kvar bara!
 
Puss från mig!!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback