Ska bli skönt att sova!

Hej igen! :) Nu är jag helt slut. Har varit en lång dag igen. Den har gått rätt snabbt, men W var lite ledsen under eftermiddagen så jag försökte göra lillkillen lycklig. Och det är jobbigt att se när han är ledsen, jag vill ju att han ska vara glad. Men efter lite lek och en sväng till lekplatsen gjorde susen och han blev glad igen. Tror att han var lite hungrig så vi tog ett litet frukt mellanmål vid 16 tiden. Mysigt var det! :)
 
Har varit härligt väder idag så vi har varit ute nästan hela dagen. Det är så skönt att vara ute och W är så glad när han kan gunga, åka rutchkana, kolla på djur och leka med gräset.
 
I morgon är det ännu en jobbdag och det ska bli fint väder igen så det är jag glad för. Det är också tisdag, vilket betyder playgroup. Det är alltid kul tycker jag :) Och W kan leka med andra barn. Liza och Thomas är ju favoriter. Får hoppas att de dyker upp :)
 Annars kommer dagen förmodligen se rätt lik ut som idag. Vi ska i alla fall till lekplatsen för att gunga! Det är roligaste som finns tkr W!!!
 
Det ska verkligen bli skönt att sova snart! Jag har bytt lakan också, och det finns verkligen ingen känsla som slår att gå och lägga sig nyduschad i nya lakan!!!!!!! Det tycker jag nästan är det bästa som finns!!!!!!!!! Så inatt kommer jag sova grymt bra! Det känner jag på mig!!! Två veckor och en dag kvar i morgon tills jag ska åka hem! Känns som sagt både bra och dåligt, men längtar efter min älskling Anton mest nu! <3
 
Hoppas att ni får en grym dag! Puss från mig!
 
 
(Förresten så ska vi ha visning på vårt hus hemma i Alingsås ikväll!!! Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Jag håller allla mina tummar!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback